Gør det til en vane i dit firma at give reklamegaver

gave

Reklamegaver er et oplagt marketingstrick at benytte dig af, når man er virksomhedsejer. Det handler derfor om at komme ind i en god rutine med at give disse reklamegaver til sine arbejdere og kunder.

Læs mere her om, hvordan du skaber sådan en god rutine – samt hvor du skal købe reklamegaver.

Hvem skal du købe reklamegaverne af?

Først og fremmest handler det om at finde frem til et firma, du kan købe disse reklamegaver af. Det handler om at finde et firma, som du kan føle dig tryg ved og føle, at du får noget ud af dine penge. På https://shophojgaard.dk/ kan du se et eksempel på sådant et firma, men der findes mange flere firmaer at vælge imellem på nettet.

Prøv også at undersøge hvor meget indflydelse og medbestemmelse du har over selve produktet og dets udseende. Hvis du gerne nyder at have meget kontrol over sådanne ting, skal du naturligvis finde et firma, som tilbyder dette. Omvendt kan dette have mindre betydning for dig og du kan derfor tillade dig at lade andre aspekter af dit valg af firma veje mere.

Tag for en sikkerheds skyld også lige et kig på nogle anmeldelser, før du hyrer et bestemt firma. Det skader ikke at være lidt ekstra forsigtig og sørge for, at andre kunder rent faktisk har været tilfreds med deres køb hos et specifikt firma.

gave

Giv dine reklamegaver på faste tidspunkter

Den bedste måde at skabe en rutine omkring det at give reklamegaver til sine arbejdere og kunder er at give disse reklamegaver på helt bestemt tidspunkter.

Det er for eksempel en god ide at give sådanne reklamegaver til sine arbejdere på bestemte højtider såsom jul, påske og lignende. Giv dem samtidig en reklamegave på sådanne højtider, som er relevant for selve højtiden. Det vil sige at handskerne helst gerne skal gives omkring juletid og ikke påske.

Til dine kunder kan du vælge at give det automatisk med i deres forsendelse, når de har købt fra din butik et bestemt antal gange. Snak med nogle programmører om hvordan du kan etablere dette system på din netbutik.

Det er måske også en god ide at give tilbuddet til dine kunder om de rent faktisk vil have dine reklamegaver – fremfor at de blot finder den når de åbner pakken. Nogle personer foretrækker nemlig ikke at få sådanne ekstra gaver og det kan virke frustrerende at få noget med posten, som man ikke havde bedt om at få.

Skift ud i dine reklamegaver

Lad være med at give præcis de samme reklamegaver igen og igen hvert år. Skift gerne lidt ud i dette så dine mest loyale kunder og arbejdere ikke kører træt i at få præcis de samme gaver igen og igen.

Læg det ind i dit faste skema at du i starten af hver år genovervejer hvilke reklamegaver du skal give i år. Der er med garanti nogle vindere fra sidste år, som du gerne vil give i år også. Men vær ikke bange for at prøve nye gaver af og find frem til det der passer til netop dine arbejdere eller kunder.